SofWave Medical חברת פורטפוליו של אלון מדטק ונצ'רס בבעלות ד"ר שמעון אקהויז, השלימה סבב גיוס של 8.4 מיליון דולר

גיוס-הון

את הסבב הובילו קרן XT Hi-Tech וקבוצת משקיעים ישראלים ואמריקאיים. ההשקעות ישמשו להחדרת המוצר שפיתחה Medical  SofWave לשוק האסתטיקה העולמי. הפיתוח מבוסס טכנולוגית אולטרסאונד ייחודית, לא פולשנית למיצוק עור הפנים והצוואר

חברת ™ SofWave Medical המפתחת מכשור רפואי לתעשיית האסתטיקה בטכנולוגיית אולטרסאונד פרקציונלי (Fractional Ultrosound) הודיעה על השלמת סבב גיוס של 8.4 מיליון דולר. את הסבב הובילו קרן XT Hi-Tech וד"ר שמעון אקהויז וקבוצת משקיעים נוספים ישראליים ואמריקאים.

הטכנולוגיה הייחודית המבוססת אנרגיית אולטרסאונד פרקציונלי ומוגנת פטנט, מאפשרת מיקוד אנרגיה בשכבות העור (דרמיס) ובשכבות עמוקות יותר. הטכנולוגיה שפועלת באמצעות מערך גלי אולטרסאונד בתדירות גבוהה, מפיקה אנרגיה החודרת לרקמת העור ומעודדת חידוש קולגן וייצור אלסטין אשר גורמים למיצוק ומראה משופר של העור.

במחקר קליני בן 60 מטופלים בשיתוף דרמטולוגים מובילים בארה"ב, הוכחה יעילותה הקלינית של הטכנולוגיה ובטיחות השימוש בה. מחקר זה שימש כחלק מהגשת ה-510K  של החברה ל- FDA. לאחרונה קיבלה החברה אישור CE עבור המוצר, אשר יאפשר את החדרתו לשווקים שמחוץ לארה"ב.

בנוסף, מודיעה Medical  SofWave על מינויו של לואיס סקאפורי לתפקיד מנכ"ל החברה. למר סקאפורי רקורד מוכח וניסיון נרחב בהובלת חברות טכנולוגיות רפואיות ציבוריות ופרטיות עולמיות, ביניהן סינרון קנדלה, שם כיהן כמנכ"ל והוביל את מיזוגן של שתי החברות.

ד"ר שמעון אקהויז, מייסד משותף ויו"ר החברה אמר: "סבב הגיוס יאפשר לנו לממש בנחישות את תוכניותינו לבנות ולמצב אתMedical  SofWave כחברה מובילה בשוק האסתטיקה העולמי”. שמעון הוסיף ואמר "אנו שמחים מאוד על כך שלו יוביל את החברה. אין ספק כי הניסיון והמומחיות שלו יסייעו בבניית המותג שלMedical  SofWave בשוק הרפואה האסתטית העולמי. אני נרגש מאד לעבוד שוב עם לו ולחלוק עמו את החזון לשוק הטיפולים האסתטיים".

מנכ"ל Medical  SofWave, לו סקאפורי, אמר: "אני נרגש מאוד להצטרף לחברה. יש לנו הזדמנות יוצאת דופן להביא לשוק פתרונות חדשים לגמרי לטיפולי פנים; טיפולים פשוטים מבוססים טכנולוגיה חדשנית ומתוחכמת". מר סקאפורי הוסיף: "אין לי ספק שלעבוד שוב עם ד"ר שמעון אקהוייז, כמו גם עם צוות שלם של אנשי תעשייה מנוסים ומוכשרים יסייע בבנייה ובמיצוב שלMedical  SofWave כחברה המזוהה עם חדשנות ומובילות בשוק מכשירי האסתטיקה."

יואב זבה, מנכ"ל  XT Hi-Tech, אמר: "הטכנולוגיה שלMedical  SofWave  נותנת פתרון לצרכים חיוניים בשוק האסתטיקה אשר טרם ניתן להם מענה. ההשקעה מתאימה למדיניות שלנו ואנו שמחים ונרגשים על ההזדמנות לעבוד עם ד"ר שמעון אקהויז ועם לו סקפורי, שהם מהיזמים והמנהלים המובילים בעולם בתחום המכשור הרפואי בכלל והאסתטיקה בפרט".

אודות SofWave Medical   

הטכנולוגיה פורצת הדרך של SofWave מביאה סטנדרט חדש של טיפול לשוק האסתטי ומספקת לרופאים פתרונות אסתטיים חכמים ופשוטים שהינם גם יעילים ובטוחים עבור מטופליהם. SofWave Medical  נוסדה בשנת 2015 ומטה החברה, המו"פ והייצור שלה ממוקמים בישראל. לחברה משרד נוסף בקליפורניה, ארה"ב.

אודות חממת אלון מדטק ונצ'רס:

חממת אלון מדטק ונצ'רס פועלת החל משנת 2014, ממומנת על ידי הרשות לחדשנות ומשקיעה בחברות טכנולוגיה פורצות דרך בתחום המכשור הרפואי. החממה הוקמה על יד ד"ר שמעון אקהויז, אחד מן היזמים הסדרתיים הבולטים בישראל בתחום המכשור הרפואי והרפואה האסתטית.  את דרכו המקצועית החל ד"ר אקהויז בחברת רפאל ואת הונו הראשוני עשה כמייסד יצרנית מכשירי הלייזר הרפואי והאסתטי לומניס ‏(במקור Medical  ESC‏). לאחר פרישתו מלומניס ב–1999, ייסד אקהויז את חברת סינרון, מפתחת המכשור הרפואי לטיפולים קוסמטיים, אשר הונפקה בנאסד"ק ב-2004 ונמכרה ב-2017 לקרן אייפקס ב-400 מיליון דולר.  כמו כן היה המשקיע הראשון ויושב הראש של חברת וונטור, שנמכרה לפני מספר שנים למדטרוניק בסכום של למעלה מ-300 מיליון דולר.

בנוסף  להשקעתו בחברות החממה, ד"ר אקהויז יזם והשקיע ביותר מ-15 חברות בתחומי הטכנולוגיה הרפואית ביניהן חברת רפיד שמוכרת התקנים לטיפול בשבץ מוחי, חברת אפיטומי העוסקת בתחום ההרזיה, חברת Realview העוסקת בהדמיה רפואית תלת־ ממדית, וחברת טרניקה המתמחה ברפואה דיגיטלית בטיפול בכאב.

לואיס סקאפורי מנכ"ל SofWave
קרדיט צילום: LisaRenee Photography
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp