SofWave השלימה סבב גיוס של 8.4 מיליון דולר

money

הסבב הובל על ידי XT Hi-Tech, קרן הון סיכון הממוקמת בישראל, ועל ידי קבוצת משקיעים ישראלים ואמריקאיים. ההשקעות ישמשו להפיכתו של המוצר הבלעדי שפיתחה SofWave למסחרי. המכשיר המשמש למיצוק העור ולטיפול בקמטים, מתבסס על טכנולוגיית אולטרסאונד מתפצלת מוגנת פטנט.

יקנעם, ישראל, יולי 2019 – חברת SofWave Ltd, חברה ישראלית לרפואה אסתטית, המפתחת טכנולוגיית אולטרסאונד לא-פולשנית למיצוק העור, הודיעה על השלמת סבב גיוס של 8.4 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילו XT Hi-Tech וד"ר שמעון אקהויז.

הטיפול בקרן אולטרסאונד מתפצלת של SofWave מתבסס על טכנולוגיה בלעדית שפיתחה החברה בארבע השנים האחרונות. טכנולוגיה ייחודית זו מאפשרת מיקוד מדויק מאוד בשכבות העור (דרמיס) או בשכבות עמוקות יותר, באמצעות מערך של מתמרי אולטרסאונד הגורמים לפגיעה תרמית מבוקרת. כתוצאה מכך מתרחש תהליך של מיצוק העור, צמצום הקמטים ומראה טוב יותר של העור. מחקר קליני בן 60 מטופלים שערכה Sofwave יחד עם דרמטולוגים מובילים בארה"ב, הראה תוצאות קליניות מצוינות ללא צורך בתקופת החלמה למטופלים, ופרופיל בטיחות יוצא מן הכלל. מחקר זה שימש כחלק מהגשת בקשת ה-510K  של החברה ל- FDA. לאחרונה השיגה החברה סימון CE עבור המוצר, אשר יאפשר את הפצתו המסחרית מחוץ לשווקים בארה"ב.

יואב סבא, מנכ"ל  ,XT Hi-Tech אמר: "מכשיר SofWave נותן מענה למספר צרכים חיוניים אשר טרם נענו בשוק ענק זה. אנחנו גאים ונרגשים לעבוד שוב עם ד"ר שמעון אקהוייז, ולהפקיד את לו סקאפורי על הובלת החברה כמנכ"ל."

אודות SofWave Ltd   

SofWave Ltd מביאה גישה חדשנית למיצוק העור ולהפחתת קמטים באמצעות שימוש בלעדי באולטרסאונד מתפצל. הטכנולוגיה פורצת הדרך של SofWave מביאה סטנדרט חדש של טיפול לטיפולים אסתטיים, ומספקת לרופאים פתרונות אסתטיים חכמים ופשוטים, יעילים ובטוחים עבור מטופליהם.

SofWave Ltd נוסדה בשנת 2015. מטה החברה, המו"פ והייצור שלה ממוקמים בישראל. ל- SofWave יש גם משרד בקליפורניה, ארה"ב.

טכנולוגיית אולטרסאונד פרקציונלי (Fractional Ultrosound)
קרדיט: SofWave Medical™
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp