תעודת אשת השנה בתרומה לקהילה במילואות הוענקה לאילנה ליבנה קליין

מילואות - רמי רז ואילנה לבנה קליין

 

במהלך אספת מנהלי המשקים של תשלובת מילואות הוענקה תעודת הוקרה לאשת השנה בתרומה לקהילה, לאילנה ליבנה קליין מנהלת הארכיון במילואות.

תשלובת מילואות מעודדת את כלל עובדיה לקחת חלק בפעילות חברתית ובתרומה לקהילה. צוות המעורבות בקהילה פועל רבות ביצירת קשר עם פרויקטים המסייעים לאוכלוסיות מגוונות בגליל המערבי ובכלל. בכדי לקבל תרומה ישנם קריטריונים בהם צריך הארגון לעמוד ולכן מושקעים חברי הוועדה ביצירת קשר אקטיבית עם יוזמות וארגונים. בנוסף, עובדי מילואות והמפעלים מתכנסים מספר פעמים בשנה לתרומת מזון לנזקקים לקראת החגים. בפסח האחרון חולקו מוצרים רבים פרי גידולה של מילואות למאות נזקקים ברחבי הגליל המערבי.

רמי רז, מזכיר מילואות: "הקשר עם אילנה החל כאשר הזמנתי אותה לפני מספר שנים להצטרף לצוות המעורבות בקהילה. מחויבותה של אילנה לעבודת הוועדה הייתה מעוררת השראה ודוגמא אישית מן הרגע הראשון. אילנה תודה גדולה על האחריות והמסירות שלך לוועדה. בחירתך לאשת השנה הייתה ברורה לכולם ובתוכה הערכתנו על תרומתך עד כה ומה שעוד תעשי."

אילנה ליבנה קליין: " אני מאוד מאמינה בפעילות של מעורבות בקהילה. לאורך השנים הצלחנו לעודד ולקדם אירועים ופרויקטים מיוחדים החורגים מהשוטף, שספק אם היו מתקיימים  בלי הדחיפה של מילואות. כבוד הוא לי להיות חלק מהצוות זה, שפועל תחת ניהולו המופתי של רמי רז תקופה ארוכה. תודה לכם על הטקס והמעמד המרגש.  ועכשיו צריך, לקום מחר בבוקר ולהמשיך בעשיה."

צילום: מילואות

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp