עו"ד אמיר בית און – היועץ המשפטי החדש של צמח מפעלים ומשקי עמק הירדן

צמח מפעלים - עו'ד אמיר בית און

'צמח מפעלים אזוריים ומשקי עמק הירדן' מצרפים בימים אלה לשורת תפקידי המטה את עו"ד אמיר בית-און, שעתיד לקדם את המענה המשפטי בתאגידים השונים ובקבוצה כולה

שנת הקורונה האחרונה הייתה שנה שאילצה ארגונים רבים ללמוד מחדש את המפה העסקית שנוצרה ולהתאים עצמם למצב הקיים. ישנן חברות שראו בשינוי הזדמנות לפיתוח עסקי וקידום חדשנות פנים-ארגונית, ויש כאלו שהשינוי היווה עבורם אתגר קשה לפיצוח. בקבוצת 'צמח מפעלים אזוריים ומשקי עמק הירדן' בחרו באופציה הראשונה.

צעד אחד מיני רבים המתהווים בימים אלה בכדי להמשיך ולקדם את פעילות הארגון, הוא מינויו של עו"ד אמיר בית-און ליועץ המשפטי. בית-און, בן 40 נשוי ואב ל-3, בעל ניסיון של 10 שנים בייצוג ויעוץ משפטי ומסחרי לתאגידים ופרטיים.

עו"ד אמיר בית-און ישמש יועץ משפטי בצמח מפעלים לאחר למעלה מ-10 שנות עבודה במשרדי עורכי הדין המובלים בארץ ובאזור הצפון בפרט, ומתוכם במשך למעלה מ-8 שנים שימש כעורך דין במשרד 'בלטר, גוט, אלוני', כאשר מתוקף תפקידו זה, עסק בין היתר בייעוץ משפטי במחלקה המסחרית וייצוג בבית משפט במחלקת הליטיגציה אשר כללה הופעות רבות בבתי המשפט השונים ובכל ערכאות השיפוט. לעו"ד בית און ניסיון בייצוג ועבודה משותפת עם ומול משקים קיבוציים, ואף עסק במרוצת השנים בייצוג וייעוץ משפטי עבור "קבוצת צמח מפעלים ומשקי עמק הירדן" עוד בתפקידו הקודם. 

עו"ד אמיר בית און, היועץ המשפטי הנכנס: "ראשית אומר תודה למנכ"ל הקבוצה, מנשה(מנש') שלום ולסמנכ"ל אלון קולת על שזיהו את הצורך בתפקיד החדש בארגון וראו בי האיש הנכון למלאו. בין יתר הדברים, המטרה  שלשמה אני כאן היא להשאיר בתוך 'הבית' את עיקר פעילות הייעוץ המשפטי המסחרי השוטף של הארגון. מבחינתי צמח מפעלים והתאגידים הם מקשה אחת, שהבסיס שלה זה מה שהופך אותה לחזקה. כרגע ובשלב ראשון העשייה שלי תתמקד במתן מענה משפטי שוטף וממוקד לארגון, ובהכרות עם צרכי הארגון וההנהלה כדי שנוכל יחד למצות את הפוטנציאל שגלום בארגון".

צילום: אלבום פרטי

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp