"לסמן חניות לטעינת רכבים חשמליים ולקנוס רכבים שאינם חשמליים שעושים שימוש בחניות אלו"

יובל מן - אלבום משפחתי

כמות הרכבים החשמליים על כבישי הארץ הולכת וגדלה ומדי חודש מצטרפים מאות בעלי רכבים שעוברים לנהיגה ברכבים חשמליים. בעקבות הגידול בכמות כלי הרכב ישנה גם עלייה במספר החניות הציבוריות והפרטיות לרכבים חשמליים, חניות שבחלקן יש עמדות טעינה בתשלום ולפעמים גם ללא עלות. אך חניות אלו אינן מסומנות וכך לא פעם הן נתפסות ע"י נהגים הנוהגים בכלי רכב המתודלקים בדלק או גז.

יובל מן מנכ"ל אפליקציית Grevo שלח הבוקר מכתב לשרת התחבורה והבטיחות בדרכים השרה מירי רגב בו הציע לסמן את החניות לכלי הרכב החשמליים בצבע ירוק ולקנוס את בעלי הרכבים שאינם חשמלים העושים שימוש בחניות הייעודיות לכלי הרכב החשמליים.

יובל: "כלי הרכב החשמליים הם כבר לא קוריוז, השימוש בהם הולך וגדל ולשמחתנו בעקבותיו כמות זיהום האוויר הולכת ויורדת. על מנת לעודד את השימוש בכלי רכב חשמליים קראנו למשרד התחבורה לסמן את החניות הייעודיות בירוק, סימן שונה שיאפשר לבעלי הרכבים החשמליים לחנות את הרכב בחניה מותאמת ולהטעין את כלי הרכב בחניה. נדמה לי כי מדובר בשירות שעלותו למדינה אפסית ותרומתו לעידוד השימוש ברכב חשמלי ובתוך כך לשמירה על איכות הסביבה משמעותית.

אני תקווה כי השרה תאמץ את ההצעה וכי בקרוב נוכל לראות ברחבי הערים חניות ייעודיות לכלי רכב ירוקים".

 

חברת Grevo מפתחת אפליקציה חברתית הנותנת מענה לבעלי רכבים חשמליים בכל מה שקשור לטעינה החשמלית. באפליקציה השיתופית אפשר לקבל מידע על פריסת עמדות טעינה, בניית מסלול נסיעה לפי הצורך ועדכונים של המשתמשים האחרים.

 

צילום: אלבום משפחתי

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp