כשעולם הביטוח פוגש את הגנטיקה והרפואה המותאמת אישית

בדיקות-גנטיות

לראשונה בישראל, בכנס לסוכני ביטוח של קבוצת ד"ר פרישמן בשיתוף חברת התרופות הבינלאומית ROCHE הוצגו סוגיות בגנטיקה ורפואה מותאמת אישית  על ידי מיטב המומחים בתחומי הרפואה, הביטוח והמשפט

השבוע התקיים לראשונה כנס לסוכני ביטוח שעסק בסוגיות מתקדמות בגנטיקה, רפואה מותאמת אישית וביטוח. הכנס התקיים במלון דן אכדיה בהרצליה, בשיתוף חברת התרופות הבינלאומית ROCHE.

מדובר בכנס ראשון מסוגו, שמחבר את נושא הגנטיקה לשלושה עולמות, הרפואה, הביטוח והמשפט, כל אחד מהזווית הייחודית שלו. לצורך כך הובאו מיטב המומחים ממכון ויצמן, בית החולים הדסה עין כרם, חברת ROCHE ופרש קונספט.

את סבב ההרצאות פתח ד"ר אודי פרישמן בהרצאה על יסודות הגנטיקה, נושא שהצליח לרתק את הנוכחים. מנהלת מחלקת גנטיקה בבית החולים הדסה עין כרם, פרופ' אורלי אל פלג הרצתה על אבחנה וטיפול של גנטיקה בשנת 2020 ועו"ד דוד פייל, המתמחה ברשלנות רפואית וביטוח, הרצה על רשלנות רפואית בגנטיקה.

מנהל המחלקה האונקולוגית של בית החולים בני ציון ד"ר עבד אגברייה, סיפר על "פאונדיישן" הבדיקה הגנטית של ROCHE וד"ר תום רן, חוקר ממכון ויצמן, נתן בהרצאתו הצצה למדע שכבר לא בדיוני וסיפר לנוכחים על מחשבים ביולוגים וחידושים מרתקים אחרים.

ד"ר פרישמן סיים את יום ההרצאות כשהסביר לנוכחים איך להתמצא במבוך ולקבל את הכסף בגין כל התרופות והבדיקות החדשניות מחברת הביטוח.

ד"ר אודי פרישמן: "שמחנו לראות עשרות סוכנים מרותקים וצמאים למידע. הכנס הזה הוא חלק מהקונספט שלנו להפוך את סוכני הביטוח ליועצי הבריאות של לקוחותיהם ולהשאיר אותם תמיד בחזית הידע".

ד"ר אודי פרישמן
קרדיט צילום: לני מידן
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp