חברת Maxsoft מתחדשת

הנהלת צמח מפעלים וג'יני לאחר החתימה

קבוצת 'צמח מפעלים אזוריים ומשקי עמק הירדן' חתמה השבוע על הסכם של בעלות משותפת עם קבוצת Genie, שתחזיק ב-50% מ-Maxsoft שירותי מחשוב לעסקים

חברת Maxsoft, המספקת שירותי מחשוב לעסקים הייתה עד היום בבעלותה הבלעדית של קבוצת 'צמח מפעלים אזוריים ומשקי עמק הירדן'. בימים אלה כחלק מתהליך צמיחה והתחדשות מצטרפת קבוצת Genie לבעלות על החברה, במטרה לשדרג את הנכסים הנוכחיים ולייצר סל פתרונות רחב ושלם יותר עבור הלקוחות הקיימים ועבור אלו שעתידים להתווסף.

קבוצת Genie הוקמה ע"י גיא הוכמן ו'ברית פיקוח' והיא נחשבת כיום לאינטגרטור IT מהמובילים בארץ וספקית שירותי ענן לעשרות אלפי משתמשים. לקבוצה ישנן חברות בת נוספות המתמחות בתחום הסייבר והן פועלת יחד עמה בסינרגיה מלאה המאפשרת מתן פתרונות כוללים ומקצועיים.

חברת Maxsoft שיושבת כיום בבניין צמח מפעלים לא צפויה לשנות את מיקומה בשלב זה, אך מטרת הכניסה של הבעלים הנוספים גלומה בתוכנית התרחבות ולכן ייתכן שבהמשך עשויה החברה לעבור למבנה 'מרכז כנרת לחדשנות', הממוקם כקילומטר אחד בלבד ממחוזה הנוכחי. עבור הבעלים בקבוצת 'צמח מפעלים', השמירה על מיקומה הגיאוגרפי של חברת Maxsoft הכרחית וחיונית להמשך פיתוח האופי החדשני, הטכנולוגי והיזמי שנוצר בשנים האחרונות בעמק הירדן והאזור.

בשלב הראשוני הצטרפותה של קבוצת Genie לבעלות על Maxsoft תביא איתה מינוי של מנכ"ל חדש, אך מלבד זה לא צפויים כרגע שינויים נוספים במבנה הארגוני. כלל העובדים שעד כה הועסקו בחברה ימשיכו בפעילות כשהמטרה, כאמור, תהיה לגייס בהמשך עובדים נוספים ולייצר התרחבות עסקית.

במעמד החתימה על הסכם הבעלות היו נוכחים מטעם 'צמח מפעלים אזוריים ומשקי עמק הירדן': טל ישועה, יו"ר הקבוצה, מנשה (מנש') שלום, מנכ"ל הקבוצה, אלון קולט, סמנכ"ל תפעול ופיתוח ורם חכמון, יו"ר Maxsoft. מטעם קבוצת Genie היו נוכחים במעמד החתימה: גיא הוכמן, מנכ"ל ובעלים שותף, רו"ח ארנון רז, מנהל מחוז צפון ב'ברית פיקוח' וירון רייכמן, מנכ"ל 'ברית פיקוח'.

מנשה (מנש') שלום, מנכ"ל קבוצת 'צמח מפעלים אזוריים ומשקי עמק הירדן: "Maxsoft הייתה ועודנה חברה פורצת דרך בעולמות המחשוב לעסקים. מערכת 'אשכול' אותה פיתחה החברה, היא אבן דרך בעשרות הפרויקטים שהחברה מייצרת עבור השוק הקיבוצי והתעשייתי. אנו מוצאים בהצטרפותה של Genie לבעלות החברה הזדמנות למצב את Maxsoft כחברה מובילה בתחומה, ומוכרת אף יותר במגזר הפרטי והמסחרי".

בתמונה: הנהלת צמח מפעלים ו Genie לאחר החתימה.

צילום: צמח מפעלים

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp