חברת קלין-אייר ישראל התקינה מערכות טיהור אוויר ייחודיות לבית-החולים הצרפתי

תמונה לכתבה קלין אייר

בבית החולים הצרפתי שבנצרת הותקנו בתחילת חודש אוקטובר מערכות לחיטוי וטיהור האוויר בשווי עשרות אלפי שקלים על ידי חברת קלין-אייר ישראל. המערכות נתרמו על ידי החברה כמחווה לעשייתו של בית החולים.

עוד בימים שלפני נגיף ה-19COVID בתי החולים בישראל התמודדו עם הצורך לעצור את התפשטותם של נגיפים, בקטריות ומחלות שונות המועברות באמצעות האוויר. ובימים אלו בהם נגיף ה-19COVID קיים ומאיים על התחלואה הגוברת אף יותר.

מערכת טיהור האוויר REME HALO שנתרמה והותקנה בעשרה מחדרי אשפוז ילדים ובחדרי המיון בבית החולים, הינה טכנולוגיה ייחודית שפותחה על ידי חברת RGF המיוצגת בארץ על-ידי קלין-אייר ישראל. המערכת פועלת על בסיס טכנולוגיית PHI (Photo Hydro Ionization) והיא מאושרת לשימוש על ידי ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי) ובכך מסייעת בטיהור האוויר מפני גורמים מזהמים; בקטריות, עובשים, פטריות  ונגיפים שונים (וירוסים) וביניהם נגיף ה-COVID 2 השייך למשפחת נגיפי הקורונה. המערכת נמצאה כמחסלת 99% מהחיידקים, הנגיפים והעובש. ומחסלת 85% מהגזים והריחות. מערכת זו זכתה להמלצת המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן – CDC, והן בעלות אישור FDA 510 (K) למגורים, מסחר ורפואה, אישורי USDA,FSIS  וכן אישור “אפס פליטת אוזון”.

מערכת זו לטיהור האוויר הינה ייחודית ונשענת על ידע קיים להשמדת בקטריות, עובש ונגיפים רבים הקיימים באוויר ועל גבי משטחים. המערכת מבוססת על תהליך חיטוי וטיהור אוויר AOP (Advanced Oxidation Plasma) באמצעות מולקולות מימן על חמצני H2O2. בעזרת נורת UV פנימית וזרזים (קטליזטורים), נוצר תהליך כימי בטוח וידידותי לאדם ולסביבה, ובו מולקולות מימן על חמצני מתפזרות באוויר, מתחברות למולקולות ולחלקיקים הלא רצויים ומחמצנות אותן. מימן על חמצני נמצא כיעיל בחיטוי יותר מחומרים כמו כלור, אלכוהול ואשלגן. התהליך שנוצר במערכת הטיהור הינו ידידותי לסביבה ומאפשר המשך עבודה רציפה במקום עוד במהלך הטיהור , ללא צורך ביציאה מהחדר או באוורור נוסף.

ד"ר נאיל אליאס, מנהל בית החולים הצרפתי: "תקופה מאתגרת זו הביאה את בית החולים ליצירת קשר מבורכת עם חברת קלין-אייר ישראל, ואני מודה לחברה על תרומתה המכובדת". המערכת של קלין-אייר ישראל הינה חלק מאמצעי הזהירות שאנו כבית חולים מחויבים להצטייד בה למען המשך שמירה על הצוות הרפואי, אנשי האחזקה ובעיקר על המטופלים".

בית החולים הצרפתי הינו מרכז רפואי מוביל באזור נצרת הידוע ברמת הצטיינות במלחמה במניעת זיהומים וזכה לתשבחות ממשרד הבריאות על כך. זהו מרכז המספק שירותי בריאות איכותיים לתושבי הסביבה, ופועל במטרה לקדם את תחום היולדות ורפואת הילדים באזור הצפון, להעניק שירותי רפואה איכותיים, מקצועיים, בטוחים, אנושיים, נגישים וחדשניים. בשנת 2017 הוענקה אקרדיטציה בינלאומית לבית החולים כיחידי בנצרת שקיבל מספר ציונים לשבח ממשרד הבריאות בין הייתר בהצטיינות בפגיה, הצטיינות בלוחמה ומניעת זיהומים ועוד. ועד היום גם בימי חירום ממשיך בית החולים להוביל ושמור על בריאות המטופלים.

"הטכנולוגיה במערכת זו הוכחה כיעילה בעולם אינספור פעמים, וביכולתה להפחית את הימצאותם של שפעת העופות, נגיפי דלקת קיבה ומעיים, שפעת החזירים, נגיפים הגורמים לדלקת ריאות, נגיפי משפחת הקורונה ועוד", אומרת ד"ר גליה טמצין קרייז, יועצת מדעית בחברת קלין-אייר ישראל.

 

צילום: מערכת חיטוי וטיהור האוויר REME-HALO של חברת קלין-אייר ישראל.

קרדיט צילום: קלין-אייר ישראל.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp