'ויקטורי' ממשיכה לצמוח – בצמח

ויקטורי ממשיכה לצמוח בצמח

בהשקעה של כ-6 מיליון שקלים נפתח סניף ה-60 של הרשת במול כנרת שבצמח והמרוויחים העיקריים הם תושבי הסביבה.

 

סניף חדש של ויקטורי נפתח בהשקעה של כ-6 מיליון במול כנרת ויציע לתושבי עמק הירדן והאזור מגוון רחב של מוצרים ומחלקות, ביניהם: ירקניה, מעדניה ומחלקת בשרים טריים, מחלקה קולינרית טרייה של פיצוחים, תבלינים, פירות יבשים, דברי מתיקה ועוד.

בין שלל המבצעים המתחלפים, ברשת ויקטורי מקיימים מדי יום שלישי את ה"שלישוק של ויקטורי", במסגרתו נמכרת תוצרת חקלאית ישראלית במחירי שוק וכן גם את "קרנבל הבשר" מדי שבוע בימים רביעי עד שישי ובו מוצעים מבצעי עומק במחלקות הבשר והדגים.

 

הסניף מרווח ומתפרס על שטח של 2,500 מטר ובמסגרת פעילות הסניף יועסקו 70 עובדי תושבי האזור.

 

מנשה (מנש') שלום מנכ"ל צמח מפעלים ומשקי עמק הירדן: "אנו שמחים להיות שותפים לפתיחת הסניף שיהווה חלק מהפיתוח הכלכלי והתעסוקתי באזורנו ולעזור לקהילה במתן גיוון באיכות, מבחר ומחירים תחרותיים בפריפריה".

 

לדברי אורית לשם, מנהלת מתחם מול כנרת: "מרכז הקניות צמח הוא מרכז מסחרי מהמובילים באזור, אליו מגיעים תושבי קיבוצי האזור ותושבים הסביבה, יחד עם אלפי תיירים מרחבי הארץ שמגיעים ליהנות מהכנרת. אנו שמחים על הצטרפות רשת ויקטורי למתחם, ובטוחים שכניסת הרשת תגדיל את תנועת הקונים במתחם ותיטיב עם לקוחותינו".

אייל רביד,  מנכ"ל ובעלים של 'ויקטורי': "בהתרגשות מיוחדת אנו פותחים את הסניף ה-60 שלנו ומבטיחים חווית קנייה אחרת והתחייבות לאלטרנטיבה שפויה שתקטין את עלות סל הקניות השבועי.

 

קרדיט צילום: נטע שימעוני

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp