הלורה, חברת פרוטפוליו של אלון מדטק ונצ'רס, מכריזה על מינויו של פול נוואר לדירקטוריון החברה

מילואות בחטב מנור- כברי

הלורה בע"מ, חברה למכשור אסתטי, מפרוטפוליו החברות של אלון מדטק ונצ'רס בבעלות ד"ר שמעון אקהויז,  המפתחת את הדור הבא של  חומרי מילוי להזרקה לעור הפנים המבוססים על חומצה היאלורונית, הכריזה היום על מינויו של מר פול נוואר לתפקיד דירקטור במועצת המנהלים של החברה.

"אנו נרגשים לקראת הצטרפותו של מר פול נוואר לדירקטריון חברת הלורה, אשר מביא עימו שפע של ידע וניסיון" אמר ד"ר שמעון אקהויז, מייסד-משותף ויו"ר של הלורה. "הרקורד יוצא הדופן שלו הפך את פול למנהל מכובד וידוע בענף. פול שותף לחזון החדשנות הטכנולוגית של חברת הלורה ויכולתה לשנות את התעשייה. התובנות הייחודיות של פול יעזרו להתוות את החזון וההזדמנויות האסטרטגיות של הלורה."

מר פול נוואר אמר "אני נרגש להצטרף לדירקטוריון החברה. חברת הלורה נמצאת בחזית הטכנולוגיה שתאפשר גישה לדור הבא של הטיפולים האסתטיים. זוהי תקופה מרגשת להצטרף לחברה, שעשתה התקדמות גדולה בשנתיים האחרונות, ואני מצפה להביא את ניסיוני לדירקטוריון. "

לפול נוואר ניסיון של למעלה מ-25 שנה בתעשיית התרופות ומוצרי הצריכה. הוא כיהן כמנכ"ל Ferring Holding Inc  (ארה"ב) בין השנים 2017-2020, במהלכן ניהל  פעילויות מסחריות, וכן פעילויות פיתוח וייצור קליני. קודם לכן, כששימש כנשיא חברת Allergan International, ניהל עסק של 3 מיליארד דולר המתמחה בטיפולים בתחומי הדרמטולוגיה, עיניים, אורולוגיה ומדעי המוח. במהלך עשרת שנותיו ב – Allergan, בנה מר נוואר רקורד חזק בשוק הרפואה האסתטית, הכולל תוצאות עסקיות מוכחות ופיתוח ארגונים מצליחים רבים. לפני שהצטרף ל – Allergan, מר נוואר עבד במשך  15 שנים ב – Procter & Gamble, במחלקת מוצרי צריכה ובחטיבת התרופות של החברה.

אודות חברת הלורה בע"מ

חברת הלורה בע"מ מביאה טכנולוגיה חדשנית לשוק ההזרקות האסתטיות הצומח, אשר מבוססת על חומצה היאלורונית מצולבת בטכנולוגיה קניינית ייחודית, ואשר לא מערבת שימוש בלינקר ה-BDDE. הטכנולוגיה של הלורה עונה על הביקוש ההולך וגובר לטיפולים אסטתיים בטוחים יותר עם תוצאות אסתטיות במראה טבעי.

חברת הלורה הוקמה בנובמבר 2017 על ידי ד"ר סטפן מונייה, הגב' אלונה גלרמן, ד"ר פר הדן וד"ר שמעון אקהויז ולחברה משרדים, מו"פ, וייצור ביקנעם עילית, ישראל. הלורה היא חברת פורטפוליו של אלון מדטק ונצ'רס בבעלות ד"ר שמעון אקהויז.

איש קשר: ד"ר סטפן מונייה, מנכ"ל הלורה, stephane@hallura.com, סלולרי: +972 54 426 59 38

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp