גלעד רבינוביץ מנכ"ל קבוצת SQLink ורון (רני) גלזר מנכ"ל חברת תבור אלקטרוניקס הודיעו שיתמודדו במשותף על תפקידי יו"ר וסגן יו"ר איגוד ההייטק הישראלי

מילואות בחטב מנור- כברי

תפקידים אלו הינם תפקידים ציבוריים בהתנדבות והשניים מתועדים להמשיך במקביל בתפקידיהם כמנכ"לים בחברותהם.

18 לאוקטובר 2020

 

גלעד רבינוביץ מנכ"ל קבוצת SQLink ורון (רני) גלזר מנכ"ל חברת תבור אלקטרוניקס הודיעו שיתמודדו במשותף על תפקידי יו"ר וסגן יו"ר איגוד ההייטק הישראלי במסגרת הבחירות שיקיימו למוסדות האיגוד ב 7 לדצמבר השנה.

גלעד ורון מהווים שילוב מנצח להובלת איגוד ההייטק הישראלי מכיוון שהם משלימים אחד את השני בייצוג רוחבי של רוב התעשיות. בעוד שגלעד מייצג יותר את צרכי חברות התוכנה והחברות הגדולות במשק, רון מייצג את הצד של חברות החומרה והחברות הקטנות והבינוניות. ביחד הם מביאים איתם למועמדות הזו עשרות שנים רבות של ניסיון ניהולי בתעשייה ופעילות ציבורית ענפה, לעזרת התעשייה בישראל.

הסוגיות העיקריות המובילות את הקמפיין של השניים הן:

  • מיצוב האיגוד כארגון היציג הגדול והמוביל במדינה אשר משפיע על מדיניות הממשלה והרגולטורים השונים וקובע סדר יום לטובת קידום תעשיית ההייטק
  • קידום תוכניות השקעה והגדלת התקציבים הממשלתיים התומכים בחדשנות ופיתוח התעשייה המקומית
  • הרחבת סל שירותים, פורומים, ומפגשים תוך יצירת ערך רב עבור חברי האיגוד
  • קידום שיתופי פעולה עם ארגונים מקבילים דרך בניית קונסורציום להתמודדות עם נושאים משותפים
  • הקמת צוות פעולה מול הרגולטורים השונים לטובת קידום יוזמות עבור התעשייה
  • הגדלת האיגוד ומספר החברים בו בצורה דרמתית, תוך שילוב כל סוגי החברות החדשניות
  • הגדלת משאבי האיגוד לצורך פעיליות ומתן שירותים לכל חברי האיגוד

גלעד: "אני שמח על השותפות עם רון, שמייצג בעיניי את ההייטק הישראלי השורשי. נפעל יחדיו להמשך גידול והעצמת תעשיית ההייטק עם דאגה למתן מענה מצד הרשויות לצרכים והסרת חסמים ומגבלות. ההייטק הינו התעשייה המובילה בישראל ואחד מעמודי הטווח בחוסנה של המדינה ובמעמדה כמעצמת טכנולוגיה עולמית."

רון: "אני רוצה להודות לגלעד שבחר בי כשותפו למועמדות להובלת איגוד ההייטק הישראלי. אני רואה בתפקיד זה שליחות גדולה להגדלת והשבחת תעשיית ההייטק שסבי, צבי גלזר, היה ממקימיה. אני סמוך ובטוח שגלעד ואנוכי נוכל להוביל את תעשיית ההייטק ואת האיגוד להישגים מרשימים שימצבו אותם בסולם העדיפויות הגבוה ביותר בפני מקבלי ההחלטות, ובמקום הראוי ליצירת אקוסיסטם המתאים לפיתוח וצמיחת התעשייה כולה, כל זאת ועוד, למען החברים ובעזרת ההנהלה החדשה שתבחר לאיגוד." והוסיף: "אני מזמין את כל חברות ההייטק, חומרה או תוכנה, להצטרף אלינו לאיגוד ההייטק ולהנות מהפעילות והעשייה הענפה שיכולים לתרום רבות לקידום העסקים שלהם".

אודות גלעד רבינוביץ

גלעד החל את דרכו בעולם ההייטק כקצין בממר"מ ובהמשך ניהל חברות תוכנה כמו אלעד, מלם, EDS ועוד. כיום משמש גלעד כמנכ"ל קבוצת אסקיולינק ובנוסף דירקטור בחברות שונות ומרצה חוץ לתואר שני באקדמית אונו בקורס טכנולוגיה כמינוף לעסקים. גלעד שימש בעבר בתפקיד נשיא לשכת מנתחי מערכות מידע וכתב יחד עם דר איתי שילוני את ספר הניהול "ניהולוגיה". לגלעד תארים מאוניברסיטת בר אילן ואוניברסיטת חיפה.

אודות רון (רני) גלזר

רון החל את דרכו המקצועית בשנת 1999, כיזם של חברת תקשורת לווינית, אשר שאפה לספק שירותי אינטרנט לוויני דו-כיווני ללקוחות עיסקיים ובהמשך ניהל גם סניף מקומי של חברת אינטרנט בריטית. בשנת 2002 הצטרף רון לחברת תבור אלקטרוניקס אותה הקים סבו, מר צבי גלזר, חתן פרס בטחון ישראל לשנת 1967 וממקימי תעשיית ההייטק בישראל. במסגרת תפקידיו השונים רון הקים והוביל את כל הפעילות המסחרית של המותג תבור בעולם והביא אותה לגידול משמעותי לאורך השנים. בשנת 2008 הפך רון לסמנכ"ל שיווק ופיתוח עיסקי ולקראת תום שנת 2015, לאחר כ 15 שנים בתפקידים שונים בחברה, הוחלט למנות את רון למנכ"ל החברה אותה הוא מוביל עד היום בהצלחה רבה. מאז כניסתו לתפקיד, רון השלים את מהלך של "בניית החברה מחדש", לאחר 50 שנות פעילותה בשוק, הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת שדרת הניהול ומיצוב הבחברה מחדש בשוק. רון בעל שני תארים אקדמים מאוניברסטאות מוכרות ומכובדות ומשמש כדירקטור וכן כמגשר מוסמך בחברות שונות. רון משמש כחבר ההנהלה הצפונית של התאחדות התעשיינים משנת 2010, וכיהן כיו"ר דור ההמשך וחבר נשיאות בהתאחדות התעשיינים בישראל משנת 2014 ועד לשנת 2016, וכחבר נשיאות של איגוד ההיי-טק הישראלי בשלוש השנים האחרונות.

 

אודות איגוד ההייטק הישראלי

איגוד ההיי-טק הישראלי מייצג את תעשיות ההיי-טק בישראל. באיגוד חברות כ – 300 חברת העוסקות בתחומי המולכים למחצה, התקשורת, אלקטרו-אופטיקה, מכשור רפואי, מוצרי תוכנה, ביטחון המולדת,  אלקטרוניקה ובתי תוכנה. האיגוד פועל לקידום תעשיות ההיי-טק לצמיחה כלכלית,  לייצוג בפני הממשלה, הכנסת והרשויות הממשלתיות ולקידום תהליכים של קביעת מדיניות והסרת חסמים העשויים להשפיע על תעשייה זו. לחברות באיגוד, ניתנת האפשרות להיות שותפות בקביעת התקנים האירופיים וליהנות מקשר הדוק ושת"פ עם מכון היצוא ורשות החדשנות. בנוסף, פועל האיגוד לקידום החינוך הטכנולוגי כבסיס לחוסנה של תעשיית ההיי-טק ומקיים השתלמויות וסמינרים מקצועיים.

 

למידע נוסף

אופיר שפיגל תקשורת ויח"צ

ofir@ofirpr.co.il

 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp