בית החולים הצרפתי נערך לקליטת ילדים חולי קורונה

מחלקת קורונה ילדים ביהח הצרפתי- צילום דוברות ביהח הצרפתי

במערכת הבריאות נערכים לפתיחת מחלקות קורונה המותאמות לילדים

ביה"ח הצרפתי בנצרת הוא אחד משבעת בתי החולים אשר מונו לטפל בגל התחלואה בילדים  החזוי   בימים הקרובים.

על פי הערכות משרד הבריאות בעקבות החזרה ללימודים והתפשטות הווריאנט הבריטי, חלה עלייה בתחלואת הילדים בכ-80%, ועל פי תרחיש הייחוס של משרד הבריאות מאות ילדים בחודש הקרוב ייאלצו להתאשפז במחלקות קורונה. ועל כן הנחו במשרד 7 בתי חולים להיערך לפתיחת מחלקות קורונה לילדים.

במשרד הבריאות החליטו למנות את בית החולים הצרפתי כמרכז אזורי לטיפול בקורונה וזאת מאחר ומחלקת הילדים של בית החולים הצרפתי בנצרת ידועה כמחלקה המקצועית ביותר ברחבי הגליל, המחלקה פועלת בשותפות מלאה עם הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר אילן ( קמפוס צפת).

מחלקת הקורונה לילדים בבית החולים הצרפתי תכיל 40 מיטות אשפוז.   צוות הקורונה בביה"ח עבר הכשרה לקראת טיפול בילדים עם ציוד קורונה מלא, מסיכות כפפות וחליפות אטומות, עובדות סוציאליות הוכשרו על מנת להקל על הילדים אשר ישהו בסביבה שאינה מוכרת להם. *ליד מיטות הילדים תתאפשר כניסת מלווה מבוגר 1 לילדים הצעירים אשר ישהה במחלקה לאורך כל הזמן והיציאה מהמחלקה תהיה מותנת בבדיקת קורונה שלילית להורה ולילד.

דר נאיל אליאס מנהל בית החולים הצרפתי בנצרת: "אנחנו אחרי שנה קשה שבה אנו מתמודדים עם נגיף מתעתע , אחרי שהצלחנו בעזרת החיסונים ושמירת מרחק לבלום את המגיפה בקרב מבוגרים, אנחנו כרגע בפתח של שלב חדש בעקבות הווריאנט הבריטי אשר מגדיל את התחלואה בילדים. עלינו להמשיך להקפיד על ריחוק חברתי, עטית מסיכה וחיטוי ידיים. בבית החולים הצרפתי אנו מקווים להתבדות אך ערוכים גם לתרחישי הקיצון שמצטיירים ממשרד הבריאות"

צילום: דוברות בית החולים הצרפתי

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp