אסיפת מנהלי המשקים השנתית של תאגיד מילואות התקיימה השנה באירוע גדול בבניין מילואות

אסיפת מנהלים השנתית מילואות 21

באסיפה השתתפו ראשי מועצות, מזכ"ל התנועה הקיבוצית וכלל המנהלים השותפים לתאגיד. לאחר דברי הברכה והצגת המנכ"ל החדש, אלון אריאל, התקיימו פאנלים בהם הוצגו סיכום השנה האחרונה ויעדי השנה הבאה.

אסיפת מנהלי המשקים התקיימה לאחר שבשנה שעברה בוטלה בעקבות מגבלות הקורונה. במהלך השנה הזו התמודדו במילואות גם עם אובדן כבד לאחר מותו של המנכ"ל און ברזילי שנפטר לאחר שנדבק בנגיף.

בשנה האחרונה מילואות המשיכו לפעול כגורם חיוני ומשמעותי במשק הישראלי, ומנהלי המפעלים נאלצו להתמודד במהירות ולהתאים את עבודתם על פי מגבלות הקורונה והשינויים המהירים בשוק בעקבות פתיחת וסגירת השווקים.

את השנה האחרונה מילואות מסכמת ביציבות ועם הפנים קדימה על עבר שדרוג והתפתחות במפעלים השונים.

במהלך האסיפה התקיים טקס לזכרו של המנכל הקודם און ברזילי, כמו כן, הצביעה האסיפה על ועדת המינויים ובסיום האסיפה, נהנו המשתתפים ממופע של ליאור שליין.

יהודה בכר, יו"ר מילואות: "משמח לפגוש את כולם כאן לאחר שלא נפגשנו תקופה כל-כך ארוכה בפורום הזה. התמודדנו עם שנה מורכבת מעבר לקשיי הקורונה בעקבות לכתו הפתאומית של און ברזילי. ההתגייסות של כלל השותפים הייתה משמעותית בשימור היציבות של התשלובת ואני מברך על המחויבות והרעות שנשמרה ותמשיך בקידומה של התשלובת כגורם משמעותי בגליל המערבי ובמשק הישראלי. אני מברך את אלון אריאל המנכ"ל החדש ומאחל לו הצלחה רבה."

אלון אריאל, מנכ"ל מילואות: "ראשית, אני מודה ומעריך את כלל השותפים של התשלובת. שדרת המנהלים שהצמיח און ברזילי ז"ל בתשלובת היא הגורם החזק ביותר בהתנהלותה. זו זכות בשבילי לעבוד לצדכם ואני מודה על הזכות להוביל את התשלובת בשנים הקרובות. לאחר שנה קשה שעברה על כולנו אנו עם הפנים קדימה. הייחודיות של מילואות זה חוזקו של הקואופרטיב ותחושת השותפות של כלל הגורמים השותפים. נמשיך לחזק ולשמר את הקשר עימם ועם ארגונים אזוריים וארציים."

משה דוידוביץ', ראש מוא"ז מטה אשר: "משמח לפגוש את כולם כאן לאחר השנה שעברה עלינו. בעקבות לכתו של און, החלטנו במועצה לקדם מיזם לזכרו. נקיים משט נושא פרסים ומלגות לזכרו של און ברזילי. מילואות ומטה אשר אחד הן. תפקידה של ההתיישבות החקלאית חיוני ואני מברך על ההתגייסות המשותפת של מילואות למאבקים החשובים הללו. בין ההישגים המשמעותיים שלנו הוא הסכם בוועדת הגבולות בין עכו למטה אשר."

עמוס נצר, ראש מוא"ז זבולון: "שמח לפגוש שוב את כולכם. לאחר השנה הקשה שעברה עלינו, ובטח בעקבות האובדן של און זו ברכה להיפגש שוב באירועים הללו. מילואות הוא גוף אזורי משמעותי ואני בטוח שנפעל בשותפות להמשך הפיתוח של האזור."

ניר מאיר, מזכ"ל התנועה הקיבוצית: "אילו שנתיים עוברות על מדינת ישראל. איזו שנה עברה עלינו עם הקורונה, וביתר שאת בעקבות לכתו הפתאומי של און. על אף האסון, מילואות הוכיחה שהיא חזקה ומשגשגת. בזכות המחויבות והרצינות שבה אתם פועלים, מילואות היא אכן אחד מהגופים המשמעותיים והחזקים ביותר בישראל. אני משוכנע שתמשיכו לעשות חיל ולשמר את מעמדה של החקלאות הישראלית."

יעקב בכר, יו"ר שולחן הארגונים:  "לאחר השנה שעברה על כולנו, זו ברכה לפגוש כאן את כולם. אני קורא לתשלובת כעת להצטרף ולפעול למען ההתיישבות החקלאית במאבקים לשמירה עליה אל מול לחצים המגיעים ממקומות אחרים."

 

צילום: רובי נוי בוקה צלמים

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp